Tuesday 28 November 2017

870 Aksjeopsjoner


Publisert tirsdag 17 mai 2011 3 19:00. Remington Eiere vil gjerne hjelpe våre medlemmer når de bestemmer seg for hvilket lager buttstock er best for deg og din Remington 870. Det er så mange valgmuligheter tilgjengelig for øyeblikket at det kan være ganske vanskelig å plukke en Vi vil fortsette å teste og gjennomgå de forskjellige alternativene som er tilgjengelige. Hvis du vet om en lagerbeholder for Remington 870 som ikke er på listen, vær så snill å legge opp og jeg vil legge den til. Sammenleggbar Folding ATI Tactical Top Folding Stock ATI Talon Tactical Stock ATI Talon Tactical Stock w Aluminium Oppgradering ATI Tactical 6 Posisjon Side Folding Stock ATI Tactical Stock W Pistol Grip BLACKHAWK SpecOps Mappe Shotgun Stock BLACKHAWK SpecOps NRS Shotgun Stock BLACKHAWK SpecOps Justerbar Shotgun Stock Choate Side Mappe Stock Choke Topp Mappe Phoenix Teknologi Kicklite Tactical Stock FAB-Defence AGR870 FK M4 Folding Butt Lager for Remington 870 FAB-Defence AGR870 FK SB M4 Butt Lager for Remington 870 w Støtdemper FAB-Defence UAS870 Remi ngton 870 solid stykke pistol grip og UAS buttlager med polymer folding knoke Mesa taktisk Urbino taktisk lager. Pistol Grip ATI Pistol Grip BLACKHAWK BreachersGrip Shotgun Stock Hogue Tamer Shotgun Pistol Grip Speedfeed Pistol Grip Lager Phoenix Technology Kicklite bakpistol Grip. Fixed ATI Buttstock Pistol Grip ATI Akita Justerbar lager BLACKHAWK CompStock Shotgun lager BOYDS Sterling tommelhull lager Choke Lettvekt Pistol Grip Lager Choke Pistol Grip Ungdom Kropp Armor Stock Chole Konvensjonell Mark 5 Lager Choke MK5 Pistol Grip Lager Choke MK 6 Lager Choke Konvensjonell Skeletonize Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock Hogue OverMolded Shotgun Stock 12 LOP Speedfeed Sport Stock Speedfeed Ungdomsmodell Lager 13 SpeedFeed Monte Carlo Stock Speedfeed I Buttstock Med Integrert Magazine Tubes Speedfeed II Solid Stock Speedfeed III Taktisk aksje med integrert Magazine Tubes Speedfeed IV Taktisk lager Speedfeed IV-S Shortened Taktisk lager Speedfeed IV Taktisk lager Speedfee d IV-S taktisk lager 13 Phoenix Technology Kicklite Sporter Stock. DHonovich s Profile. DHonovich s Website. Posted ons 10 august 2011 8 52 pm. You trenger å legge til mesa taktiske options. vmax s Profile. Posted søndag 30 oktober 2011 3 50 pm. Hvis noen brukte Remington-sikkerhets-aksjene, prøver jeg å tømme rekylen på min 870 slug pistol etter dagens neseblod på rekkevidden. For tiden har jeg standard valnøttlager med en limbsaver-pute. Recoil med 2 3 4 hornady sabots er fortsatt ekstrem på benken. Trenger hjelp raskt når jakten starter i en uke. Hvis du ikke kan selge den, kan du ikke kjøpe den. McChuck s Profile. Postet fredag ​​09 mars, 2012 kl. 03.00.vmax skrev Har noen brukt remington Sikkert lagre aksjer Jeg prøver å temme tilbaketrekningen på min 870 slug gun etter dagens neseblø på rekkevidden. For tiden har jeg standard valnøttlager med en limbsaver pad. Recoil med 2 3 4 hornady sabots er fortsatt extream på benken. Trenger hjelp fort som jakten starter i en uke. Jeg installerte en Sure-Shot-lager på min 870 12 ga dette forbi F Alt av samme grunn du ser på det. Det har vært min erfaring at SS-lageret definitivt bidrar til å redusere filtrekningen i sluggen og buckshot-belastningene jeg trenger å gjøre noe målarbeid med sneglene og rifled choke ennå, men minst det s håndterlig nå uten å bli slått opp. Men jeg personlig ikke liker følelsen av SS grep ergonomi Vinkelen er ikke riktig for meg og vil trolig skifte til enten SpeedFeed II eller III, eller noe annet til slutt YMMV. RainManJH s Profile. Posted Tue 10 april 2012 4 57 pm. Hi ny på nettstedet og begynte å utforske jeg så listen over tilgjengelige aksjer og så ikke den jeg har installert på listen så jeg skjønte jeg ville dele. Dette er den Boyds Sterling Thumbhole lager Jeg har også matchende forkant installert og de er veldig hyggelige og godt bygget. Postet Mandag 14 januar 2013 9 59. Jeg mår med denne Sweet. Edit Beslutningen mot ser søt, men på 350 tror jeg ikke håndtert en 870 med ShurShot lager og forgrep og har bestilt en se t 71 inkludert frakt for camo. EDIT 2 Mottatt Jeg elsker dette, jeg skyter dette mye bedre nå Haven ta anelse om hvorfor, bare virker mer naturlig Fell uansett, må se på fugler denne våren. Jeg holdt den opprinnelige tykke gummistøteplaten , erstatning den fulgte med var plastikk med litt skummende gummi. Var veldig lett og følte meg ganske billig. Gjenbruk av den opprinnelige gummistøteplaten gjør dette haglgeværet mer balansert. Robert skrev at jeg skulle gå med denne Sweet. Edit. Besluttet mot ser søt, men på 350, Jeg tror ikke håndtert en 870 med ShurShot lager og forgrep og har bestilt et sett 71 inkludert frakt for camo. EDIT 2 Mottatt Jeg elsker dette, jeg skyter dette mye bedre nå Haven ta clue hvorfor, bare virker mer naturlig Trap uansett, blir nødt til å se på fugler denne våren. Jeg holdt den opprinnelige tykke gummistoffplaten, erstattningen som fulgte med, var plast med litt skummende gummi. Var veldig lett og følte meg ganske billig. Gjenbruk av den opprinnelige gummistoppplaten gjør dette haglgeværet mer balan ced. I hadde den aksjen, jeg likte det ikke. Det var på min kalkunpistol og skyting. 3 5 Hevi-shot magnum-blandinger med et Hevi-13 choke tube vil rocke verden. Jeg har blåst ansiktet mitt noen ganger. Gikk tilbake til min supercell butt lager. Hvis det er høyt, kommer det til grunnen. Jeg har båret Remington 870 hagle som en politimyndighet i nesten 20 år for flere forskjellige byråer, og som sivil før det. Få dette problemet nå. Jeg har mistet tellingen av ettermarkedet aksjer som jeg har brukt på 870-tallet gjennom årene for å redusere straffen på 1 unse slugger og forsøke å forkorte lengden av trekk slik at den passer meg mens du har på deg rustning. Jeg har nylig hatt muligheten til å Rund opp litt av det jeg føler er de beste ettermarkedet aksjene tilgjengelig og prøv dem ut på mine betingelser, på min duty shotgun. Here er noen av dagens s beste aksjeopsjoner for den prøvde og sanne Remington 870 hagle. ATI har en enorm utvalg av ettermarkedet taktiske aksjer ikke bare for Remington 870, men også Mossber g, Winchester, Benelli og de fleste merker som for tiden er båret av rettshåndhevelse i USA, testet ATI s Talon T2 taktisk aksje med Scorpion Recoil System. Pistolgrepet er fett, og bakstroppen er all gummi. Begge bidratt til å redusere filtrekningen enormt. Den posisjonerer hånden lenger tilbake fra avtrekkeren, noe som gjør det mye lettere å snu sikkerheten. Lageret, montert på et kommersielt bredde bufferrør, kan justeres til seks forskjellige lengdedragsstillinger, fra 12 til 16 tommer. Beholdningen har en En liten 5-tommers, avtagbar gummibytteplate sitter på baksiden. Den leveres med en justerbar kinnestøtte som kan heves fra 0 13 til 0 5 tommer over buffertrøret. For mer informasjon, besøk eller ring 800- 925-2522.Jeg har eid flere Knoxx rette aksjer fra før de ble tilbudt av BlackHawk, og siden disse har vært de mykeste skytende aksjene jeg noensinne har eid. Det blir imidlertid vanskelig å passe all den recoil-reduserende teknologien til en taktisk lager The Blac kHawk Knoxx SpecOps Gen II er det beste forsøket på dato etter min mening. Det har et fint ergonomisk pistolgrep som gjør det enkelt å manipulere sikkerheten, og leveres med et andre sett med gummiinnlegg for å tilpasse passformen og føle. Bufferrørets størrelse er proprietær, men aksjen passer på snuggly uten wiggle og tilbyr sju lengde-av-trekkposisjoner, mellom 11 5 og 14 75 tommer, for finjustering. Beholdningen har en stor, 1 tommers, avtagbar gummibutte fra LimbSaver. tilbyr også et reversibelt, enkeltpunkts, hurtiglås slyngehjul og en ambidextrous, enkeltpunkts slyngeplate. SpecOps Gen II leveres også med en svart polymer for å matche lageret. For mer informasjon, besøk eller ring 800-379 -1732.Choate M4 Telescoping Folding Stock. Choate M4 Telescoping Side-Folding Stock for Remington 870 haglgeværet gir brukerne de kombinerte fordelene med en AR-stil sammenfallende aksje som også kan brettes sammen med mottakeren av haglegevinster. Resultatet er en svært justerbar og ekstreme kompakt taktisk akselsystem for den populære 870 haglgeværet. Pakket med en kompakt kompakt forside, lagerbeholdningen har en polymer bæreplate som har to vanntette oppbevaringsrom som også gir en forbedret, ambidextrous cheekweld-del. Beholdningen kan justeres fra en lengde av trekk av 14 tommer ut til 17 tommer Lageret kan foldes til venstre på mottakeren og låses solidt i både åpne og lukkede posisjoner. En enkelt skyver ned på en toppmontert knapp for å løsne den. For styrke og holdbarhet, mappehuset, hengslet og hengselstift er konstruert av stål. For mer informasjon, besøk eller ring 800-972-6390. Jeg ble forelsket i Falcon Industries Ergo-grep for mine AR-rifler over et tiår siden jeg kjører dem fremdeles på mange av mine ARs The Ergo F93 Pro Stock vinner konkurransen om kjøligest utseende for meg, hendene ned. Det gir ikke noen rekylreduserende egenskaper, men lengden på pull kan justeres fra 12 til 16 tommer, og det er en tung, solid lager w med en nesten 0 5-tommers gummistopp som føles ganske bra Collapsed, den glir faktisk under røret i åtte lengde-trekkposisjoner med Mesa Tactical lageradapteren som jeg brukte Ergo tilbyr sin egen lageradapter som er kortere og vil forkorte øke lengden på å trekke enda mer Den beste egenskapen ved denne aksjen er at når den er justert, blir frigjøringshendelen presset frem til den klikker, og akselen blir solid, uten å vri i hvilken som helst retning. For mer informasjon, besøk eller ring 877-281-3783.Magpul har laget et navn for seg selv som produserer høykvalitets syntetiske komponenter for et bredt spekter av taktisk orienterte skytevåpen. Lett, slitesterk og rimelig, disse tilbudene har vist seg å være svært populære blant skyttere og entusiaster. Mens selskapet startet med produserer rifle magazine-baserte tilbehør, utvidet den snart til lagersett for rifler som AR-15 og AK, for å nevne noen få. Å anerkjenne en etterspørsel etter sine unike produkter for taktiske hagler, c ompany utviklet snart SGA-lageret Dette haglgeværet har en ambidextrous konfigurasjon som er modulær brukerkonfigurerbar for forbedret drift. Det har et spacersystem for lengre trekkjusteringer, samt et tilbakestillingsbremsebutt og valgfrie kinnstigerør for bruk med optikk eller hevde observasjonssystemer En forbedret grepdesign runder ut pakken SGA-lageret er tilgjengelig i svart, Flat Dark Earth, stealth grå eller oransje. For mer informasjon, besøk eller ring 877-462-4785.Mesa Tactical er et annet selskap med en flott utvalg av gode ettermarkedet haglebeholdere for rettshåndhevelse hagler jeg testet selskapets Urbino taktiske aksjesystem som ligner på en Benelli taktisk aksje, men er kortere. Dette var den eneste aksjen som ikke var justerbar for lengde. Den har en 12 5- tommers lengde av trekk, hvilket Mesa taktisk bestemt er ideelt for bruk med eller uten kroppsarme fordi det gjør at kroppen kan bli kvadret opp til trusselen. Den veldig fete, gummibelagte pistolgrepet feier på baksiden. Det har valgfrie ambidextrous slingløkker og en 75-tommers LimbSaver-rekvisita. Min favorittfunksjon på denne aksjen er de faste cheekriser som justerer raskt og enkelt, uten verktøy, fra 0 25 til 1 38 tommer høyt. For mer informasjon, besøk eller ring 714-545-3332.11, 000.000 BUILT EKSKLUDERT som ingen annen SHOTGUN noensinne. Hvis modellen 870 ble introdusert i dag, ville det bli hyllet som et stort fremskritt i pumpe-action hagledesign - det ultimate i styrke, holdbarhet, silkeaktig glatt bindingsfri handling og elegante klassiske linjer. Dette fantastiske haglgeværet har eksistert i mer enn et halvt århundre, og har blitt det bestselgende haglgeværet av enhver type i historien, med over 11 millioner laget. Som en av De mest populære haglene i hele tiden, er Model 870 tilbudt i dusinvis av konfigurasjoner for å passe hundrevis av applikasjoner. Se gjennom alle modellene, og du vil se hvorfor det er en av de mest allsidige haglene som alltid ble oppdaget. En Solid Block of Steel. Det er hjertet av modell 870 s landemerke dep endring og holdbarhet en mottaker maskinert fra en enkelt blokk av solid stål Fra dette fundamentet av upåklagelig styrke er en jevn skyting, rock-solid handling som fortsatt vil bli hilst som en fremgang, selv om den ble introdusert today. MODEL 870 relaterte produkter. EXPRESS EKSTRA LONG RANGE LOADS.

No comments:

Post a Comment