Tuesday 21 November 2017

Profitunity Trading System Pdf


Jeg starter denne tråden, for å lære, og å handle og se om Bill Williams Chaos Trading System også kjent som New Trading Dimensions. Alle er velkommen til å diskutere og vise sin handelsanalyse basert på dette handelssystemet. For de som allerede er kjent med dette handelssystemet, burde de vite Bill Williams skrevet 3 handelsbøker, 1) Chaos Trading 2) Nye handelsdimensjoner og 3) Trading Chaos (2. utgave) Som i den tredje boken, viser Trading Chaos, mer raffinerte forretninger slik Wiseman 1. Wiseman 2 dan Wiseman 3, jeg vil forsøke å fokusere på dette oppsettet, men jeg vil ikke begrense vår gjennomgang på dette oppsettet, det er flere andre handelsoppsett i bok nummer 2, dvs. nye handelsmål som også er verdt for sin verdi. Indikatorene for dette systemet er alle innebygde indikatorer under Bill Williams-indikatoren innenfor MT5 og MT4. I mitt neste innlegg vil jeg begynne med å legge ut noen diagrammer. humm. høres bra ut. Du velkommen til MT5-fellesskapet. Jeg hører det for første gang. Kan du sende inn disse 3 ebøker nedlastingskoblingene, så vi kan fokusere med deg i tråden Din Freind Taoufik GBPUSD. 20 PipsDay Strategi BackTest (7-Sep-7-Oct) Mine innlegg er nyttige for deg. Plz Klikk quote Takk quote Button -------- gt Opprinnelig postet av Taoufik: humm. høres bra ut. Du velkommen til MT5-fellesskapet. Jeg hører det for første gang. Kan du plz legge inn disse 3 ebøker nedlastingskoblingene, slik at vi kan fokusere med deg i tråden Din Freind Taoufik Takk Taoufik :-) For øyeblikket har jeg bare den offisielle lenken på amazon dot com. bare søk etter Trading Chaos, du vil bli ledet til alle de 3 ebøker. Forhåpentligvis kan noen medlemmer senere gi gratis nedlastinger av disse ebookene. Vist nedenfor er den opprinnelige visningen av de 4 indikatorene på dette Chaos Trading System, også kjent som New Trading Dimensions. 1) Alligator skjerm som 3 Flytte gjennomsnitt. Også kjent som Balanse Line. 2) Fractal display som små trekant-lignende tegn (min vist i lyseblå farge.) 3) Fantastisk Oscillator (AO) skjerm som histogram. 4) Accelerator Oscillator (AC) display som histogram. Denne indikatoren er nå erstattet av en 9 dagers RSI (relativ styrkeindeks). Men for mitt formål vil jeg ikke bruke denne indikatoren. Men alle medlemmer er velkomne til å bruke den i denne tråden sin valg av medlemmer. I mitt neste innlegg vil jeg vise de tre Trade-oppsettene ved hjelp av de ovennevnte Chaos Trading Indicators. Opprinnelig skrevet av Taoufik: humm. høres bra ut. Du velkommen til MT5-fellesskapet. Jeg hører det for første gang. Kan du plz legge inn disse 3 ebøker nedlastingskoblingene, slik at vi kan fokusere med deg i tråden Din Freind Taoufik Alligatoren (de 3 balanse linjene) har to moduser. 1) Sleeping Alligator er når du ser balanse linjene er sammen med hverandre, noe som reflekterer den markante markedsfasen. 2) Sulten Alligator våkner opp fra sovemodus, åpner munnen og begynner å spise alle pips infronter munnen. ps Alligator munn. Grønn linje er leppene, rød linje er tennblå linje er kjeven. Som vist nedenfor, de to modi av alligatoren. zzz og grrr slurps Vist nedenfor er et eksempel på Wiseman 3 trade setup. Denne handelsoppsettet bruker fraktal og alligatoren til å indikere handelsmuligheter for oppføring for kjøpsposisjonene. I dette tilfellet er wiseman 3-formasjonen Formet, og Trade Entry-aktiviteter er utenfor alligatorens munnlegeme. ps Handelsinngangsnivå Plassering av handelsinngangen (hvit punkt) For tiden til slutten av dette året, la oss fokusere på ovennevnte handelsoppsett, dvs. Wiseman 3. I dag på GbpUsd daglig, så jeg denne Wiseman 3 som vist i tabellen under PS Forum medlemmer kunne se det samme på deres handelsplattform. Jeg leser om det systemet og jeg liker Alligator ideen, men jeg vet ikke hvordan jeg bruker Fractals med dette systemet. så i utgangspunktet må AO være over 0 og Alligatoren må gå opp da bruker jeg fraktals breakouts. Heres litt bilde av Dr Bill Williams med Alligator og noen av hans lange etterfølgere av Chaos TradingNew Trading Dimensions fra Russland og Europa (for det meste profesjonelle handelsmenn). Tråd: Hvordan har jeg studert dette kurset? Bill Williams The Profitunity Home Study Coursequot Vel, dette er en personlig mening (men basert på noen erfaring, uansett): Den eneste gode tingen: Jeg så på det samme kurset (etter å ha kjøpt alle tre bøkene tenker deg) om fire, muligens for fem år siden (ikke sikkert, men for en stund siden), og det var nesten 6 000 tilbake da. Når det blir sagt: Etter å ha sett på nettsiden etter all denne tiden (i dag) ser det ut til at ingenting har endret seg, og jeg klarer ikke å se hva MER du kommer til å komme ut av kurset enn det som allerede er beskrevet i de tre bøkene (og det er basert på hva som fremdeles er på nettsiden og til tross for hva nettsiden indikerer). Det er noen tråder rundt her på hans handelssystemer og indikatorer, og du finner dessverre at de fleste av dem ikke er for gratis. Ovennevnte blir sagt og i all rettferdighet: Jeg prøvde systemene i de tre bøkene (godt samme system, bare forskjellige tar virkelig), og de jobbet ikke for meg på FOREX. Jeg (ikke sjeldent likevel) handler Forex lenger, og jeg har aldri gitt systemene en gang tenkt eller brukt dem til handelsaktier. Men la meg si dette: Bill Williams er (eller var likevel) en aksjehandler (hovedsakelig selv om det er sparsomme eksempler på noen FOREX-bransjer i de tre bøkene). Det er inntrykket jeg får uansett. Bare hold det i bakhodet. Aksjer flytter differens fra FOREX (det er jeg sikker på uansett). Hvorvidt de (fortsatt) jobber på aksjer. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke det er hvorfor du er her (for å handle aksjer mener jeg). Hvis du har så mye kapital tilgjengelig og ønsker å handle FOREX: Sett det på en handelskonto (eller lagre det for nå) og se deg her. Annet enn næringslivssykologi (som jeg ikke tror kan læres av en bok, men Bill Williams setter i en fin innsats uansett): Alt du trenger finner du her gratis. Hvis du vil gå Bill Williams-ruten: kjøp bøkene (tør jeg si FIRST.) (De er en brøkdel av prisen på kurset), men husk at mine personlige notater ovenfor er alt. Så igjen (beklager hvis jeg høres ut som en ANALYST her, det vil si ikke et rett svar): Ta en titt på trådene på emnet og PAPER-TRADE på systemene. Hvis de er lønnsomme for deg: vær sint som de sier (og kjøp kurset, dersom ingenting annet vil du ha en hotline for dem å spørre dem HVORFOR systemene IKKE fungerer eller du kan komplimentere dem). FX-Men Erverdig Medlem Bli medlem Feb 2010 Sted Wales er vakkert land. Innlegg 3,823 Så la meg få dette rett, en av de tingene du sier er at en 6k kurs ikke viste deg veien til rikdom, og du bruker det ikke lenger, i min bok som ikke er verdt for penger, tror jeg det regner med hva jeg fortsatt sier, trading suksess er mer ned til individet enn mye annet. FX-Men Erverdig Medlem Bli Medlem Mar 2007 Sted Johannesburg, Sør-Afrika. Innlegg 4.618 Nope: Jeg har aldri kjøpt kurset (selv om de prøvde å selge på meg når jeg hadde en spørring om noe i en av bøkene som jeg fikk til meg). Nei. Jeg sloss med handel tilbake da, men det dumme jeg var ikke. LOL. Men jeg så på den (nettsiden og presentasjonen) (tilbake da og i går). Ikke vær slem, men egentlig: det virker som det er den samme gamle samme gamle for å være ærlig. Fortalte deg: min beste verdi for pengene var min gamle Wilder-bok. Jeg tror det koster meg 69 eller noe sånt. Det var virkelig alt som trengte (for meg). Vel det, risiko og pengehåndtering, tålmodighet og selvbeherskelse. Se: hvem er jeg (lil ol meg) for å banke ham. For alt jeg vet: ting i bøkene (og hvem vet om kurset) virker ganske bra, men jeg tror fortsatt ikke på FOREX trading (samme som Wilder) og jeg er ikke i ferd med å endre retning og fikse noe som ikke brøt (minst Ive lært så mye). Og ja, med mindre det er overbevist om noe annet (som deres nettsted ikke oppnår så langt som jeg er bekymret). Jeg ser ikke hva som er i en haug med DVDer og flere manualer gitt at (igjen fra deres hjemmeside) vil det fortsatt vises som det samme systemet. Den eneste mulige fordel jeg kan tenke på, er direktelinjen til dem og hvem vet hva som er verdt. Det, og vel, Bill Williams er veldig stor inn i Zen og ting som det som er litt over meg og mitt tekniske eneste sinn er jeg redd. Sist redigert av dpaterso 06-11-2011 kl. 09:45. FX-Men Erverdig Medlem Bli medlem Feb 2010 Sted Wales er vakkert land. Innlegg 3.823 Jeg må ha savnet lese, uansett, det viser meg mitt poeng, at et 100 produkt er like bra som et 10000 produkt, det er hovedsakelig ned til handelsmannen selv å implementere hisher-strategien som de passer, kan systemet være rundt 20 av det du trenger, den andre 80 ned til deg selv. Ble medlem Feb 2016 Innlegg 11 takk din del. Men det er bare 59 notad av 1oooo dvs koster fra forfatteren av disse kursene. Postering Tillatelser Alle tider er GMT -4. Nå er klokken 01:10. Lær hvordan du handler Forex. BabyPips er nybegynnere guide til Forex Trading. Din beste kilde til Forex Education på nettet. Opphavsrett 2005-2015 BabyPips LLC. Alle rettigheter reservert. citerer ikke belastningen som bryter deg ned, det er den måten du bærer den. QuotBill Williams 8211 Profitability Home Study Course Produktbeskrivelse Bill Williams 8211 Profitability Home Study Course Profitunity Hjem Studiekurser The Profitunity Home Study Program gir et omfattende studieopplegg laget for å hjelpe deg å lykkes med å handle aksjer, obligasjoner, futures og valutamarkeder i dagens markeder. The Profitunity trading kurset inkluderer den grunnleggende trading metologi som for tiden brukes av Bill Williams, som inkluderer leksjoner om å mestre alligator trading indikator, implementere trading Fractals, Super AO, og Bullish og Bearish Divergent Bars. The Profitunity-kurset er fylt med godt undersøkt, stimulerende studiemateriell og vår tidsraffinerte handelsmetode, som raskt får deg på vei til handelssuksess. Alle versjoner av Home Study Course inkluderer Profitivity Videos og Wiseman Indicators. Vår kombinasjon av studiehåndbøker, daglig DVD-videoinstruksjon, tipsark, handelspartnere, handelsordliste og Profitunity8217s psykologiske treningsverktøy gir deg en multidimensjonell opplæringsopplevelse som også lar deg jobbe i ditt eget tempo. Profit Home Study Course Online Version Profitability Home Study Online versjon inneholder alle elementene i den trykte versjonen av vår Home Study kurs, med unntak av at enkelte elementer av kurset kommer til deg i elektronisk form og er listet opp nedenfor. Denne versjonen inneholder Wiseman-indikatorene for våre partnerplattformer, Profitunity Video Lessons på DVD, Digital PDF-versjoner av Video Study Guide og opplæringshåndbok, Autogenic Training Mp3s, Wiseman Traders Tips Sheets, Trading Pads Vår kombinasjon av Study Manuals, Daily DVD video instruksjon, tips ark, handelspartnere og proprietære psykologiske opplæringsverktøy, gir deg en flerdimensjonal pedagogisk opplevelse. Williams Williams Profitunity Home Study Course (Profitability) Produktbeskrivelse Profitunity Home Study Courses The Profitunity Home Study Program gir et omfattende studieopplæring laget for å hjelpe Du skal med hell handle aksjer, obligasjoner, futures og Forex markeder i dagens markeder. The Profitunity trading kurset inkluderer den grunnleggende trading metologi som for tiden brukes av Bill Williams, som inkluderer leksjoner om å mestre alligator trading indikator, implementere trading Fractals, Super AO, og Bullish og Bearish Divergent Bars. The Profitunity-kurset er fylt med godt undersøkt, stimulerende studiemateriell og vår tidsraffinerte handelsmetode, som raskt får deg på vei til handelssuksess. Alle versjoner av Home Study Course inkluderer Profitivity Videos og Wiseman Indicators. Vår kombinasjon av Study Manuals, Daily DVD video instruksjon, Tips Sheets, Trading Partners, Trading Ordliste og Profitunitys psykologiske treningsverktøy, gir deg en flerdimensjonal pedagogisk opplevelse som også lar deg jobbe i ditt eget tempo. Profit Home Study Course Online Version Profitability Home Study Online versjon inneholder alle elementene i den trykte versjonen av vår Home Study kurs, med unntak av at enkelte elementer av kurset kommer til deg i elektronisk form og er listet opp nedenfor. Denne versjonen inneholder Wiseman-indikatorene for våre partnerplattformer, Profitunity Video Lessons på DVD, Digital PDF-versjoner av Video Study Guide og opplæringshåndbok, Autogenic Training Mp3s, Wiseman Traders Tips Sheets, Trading Pads Vår kombinasjon av Study Manuals, Daily DVD videoopplæring, tipsark, handelspartnere og proprietære psykologiske treningsverktøy, gir deg en flerdimensjonal pedagogisk opplevelse. Det er ingen omtaler ennå. Legg til en anmeldelse

No comments:

Post a Comment